cukierki reklamowe

Zainwestuj w krówki reklamowe

Dzisiaj założenie działalności gospodarczej nie jest wielkim wyczynem. Wystarczy mieć ukończone 18 lat i można rozpocząć własny biznes. Niestety wolny rynek szybko weryfikuje to czy mierzymy nasze siły na zamiary. Statystyki mówią, że blisko 80% firm nie jest w stanie dożyć 2 lat. 

Przyczyną tego stanu rzeczy, oprócz nadmiernego opodatkowania, niepotrzebnej biurokracji oraz prawu, które sprzyja dłużnikom jest brak umiejętności zareklamowania się. Początkowy kapitał trzeba przeznaczyć między innymi na marketing, chociażby po to, żeby sprawdzić czy nasz biznes spełnia oczekiwania potencjalnych klientów. Można to robić na wiele sposobów. Mamy dostępne billboardy, ulotki, a nawet krówki reklamowe. Te ostatnie cieszą się coraz to większą popularnością. Obdarowany, kiedy tylko usłyszy nazwę firmy przypomni sobie w pierwszej kolejności o słodyczy i doceni miły gest, który zainicjowała firma z logo na krówce reklamowej. 

Przykłady marketingu można mnożyć. Świetnie sprawdza się polecanie przez znajomych oraz referencje innych klientów, którzy są zadowoleni z naszych usług ( http://krowki.sweet-corner.eu )

Bardzo ciężko skupić uwagę klienta. Bardzo mały odsetek ludzi decyduje się na zakup produktu i usługi po zobaczeniu reklamy. Dlatego też powodzeniem cieszą się firmy, które organizują różnego rodzaju happeningi na ważniejszych imprezach masowych, gdzie pozwalają przetestować swój produkt za darmo. Po raz kolejny mamy do czynienia z miłym gestem, możliwością zaprezentowania produktu oraz kolejną okazję, żeby rozdać wspomniane wcześniej krówki reklamowe lub ulotki. Cena takiej akcji zwraca się na wielu „frontach”, bo zawsze znajdzie się ktoś, kto zapłaci za coś, czym wcześniej został obdarowany lub miał okazję przetestować. Poza tym to dobra okazja na wyrobienie świadomości marki u docelowych klientów. Przecież jeśli ktoś usłyszy, że firma sprzedająca materiały krawieckie urządziła mały happening na imprezie typu Larp, to możliwe, że przy okazji kolejnej tego typu imprezy jej uczestnicy będą ubrani w kostiumy zrobione z materiałów dostarczonych przez właśnie tę firmę. Takie formy docierania do klientów to skarb.